Nowa kampania kostiumów kąpielowych F&F (wideo)
  • 1
  • 1
28.04.2011

Nowa kampania kostiumów kąpielowych F&F (wideo)

Rozpoczęła się kampania F&F – marki odzieżowej dostępnej w sieci Tesco, dla której dom mediowy PanMedia Western zakupił i zaplanował media. Działania podzielone są na część wizerunkową (wprowadzenie kolekcji wiosna–lato) i część promującą kostiumy kąpielowe. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25–40 lat,  mieszkanek miast. Komunikacja w mediach obejmuje telewizję, prasę, Internet i outdoor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2011