Stanowisko KRRiT w sprawie obecności nadawców w mediach społecznościowych - Marketing przy Kawie
Stanowisko KRRiT w sprawie obecności nadawców w mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
28.04.2011

Stanowisko KRRiT w sprawie obecności nadawców w mediach społecznościowych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała oświadczenie w sprawie obecności mediów publicznych w internetowych serwisach społecznościowych. Rada uznała, że media mogą być wprawdzie tam obecne, ale nie powinny kierować do nich swoich odbiorców, a już z pewnością nie mogą reklamować takich serwisów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2011