Espresso

20 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2011

Wyniki KTR 2011

Do Polskiego Konkursu Reklamy KTR nadesłano w tym roku 669 prac. Pod względem liczby zgłoszeń liderkami były agencje Leo Burnett (42) i Platige Image (41). Obradom jury w kategoriach Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania przewodniczył Horacio Puebla, dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię. Przewodniczącymi w pozostałych kategoriach byli: Fotografia – Wojciech Dagiel; Warsztat TV/Radio – Bartłomiej Ignaciuk; Ilustracja – Przemysław Truściński; Design – Elżbieta Skrzypek; Media Interaktywne – Bartłomiej Gołębiowski; Active Advertising – Przemysław Wojak; Marketing Miejsc – Adam Mikołajczyk. Podobnie jak w ubiegłym roku audytorem konkursu była kancelaria Łaszczuk & Wspólnicy.




  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2011

ZenithOptimedia znów zaprasza do Szkoły Mediów

Rozpoczął się nabór do drugiej edycji programu stażowego Szkoła Mediów. Wszyscy studenci IV i V roku (bez względu na kierunek) oraz świeżo upieczeni absolwenci mają szansę na płatny staż w jednym z największych w Polsce sieciowych domów mediowych ZenithOptimedia Group. To okazja, by zdobyć doświadczenie i poznać rynek mediów. Dla najlepszych czekają stałe miejsca pracy. Pierwszy etap rekrutacji do programu stażowego Szkoła Mediów 2.0 właśnie się rozpoczął i potrwa do 15 maja.

19 kwietnia 2011

Poprzednie Następne