0 1 24.05.2016Nominowani w konkursie KTRkonkursy reklamoweSpośród 1097 zgłoszeń jury konkursu KTR nominowało 329 prac. Nagrody zostaną wręczone 24 maja.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 3 0 24.05.2016HBO rządzi wyobraźnią, binge-watching w natarciu. Portret fanów seriali nowej fali24 proc. polskich internautów ogląda seriale nowej generacji – wynika z badania MEC. Wśród widzów nowej fali seriali popularny jest binge-watching – blisko 40 proc. badanych ogląda najczęściej przynajmniej trzy odcinki z rzędu. Z produkcją treści najwyższej jakości badani kojarzą przede wszystkim HBO, ale mocną markę wśród serialowych fanów zbudował też Netflix.
0 2 0 24.05.2016Po odzież najczęściej wybieramy się do markowych sklepów – raport PMRDziewięciu na dziesięciu (91%) dorosłych mieszkańców Polski dokonało w 2015 r. zakupu odzieży. Ubrania najczęściej kupowali oni w markowych sklepach w galeriach handlowych (60%). To wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez PMR na potrzeby raportu „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016”.
0 3 0 24.05.2016Kobiety w ciąży i rodzice z małymi dziećmi – jak są traktowani w miejscach obsługi klienta?W Polsce dużo mówi się o programie 500+ i jego wpływie na zwiększenie liczby urodzeń dzieci w kolejnych latach. Czy oprócz czynników ekonomicznych na niż demograficzny może wpływać także serdeczność Polaków wobec kobiet w ciąży i z małymi dziećmi? Jak wynika z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi, mamy w tym zakresie wiele do poprawy.
0 1 0 24.05.2016Po ujawnieniu skandalu dopingowego Rosja skorzysta z pomocy Burson-MarstellerNależąca do WPP agencja Burson-Marsteller ma zapewnić wsparcie komunikacyjne Rosji w kwestiach związanych z udziałem jej sportowców w letnich igrzyskach w Rio. 20 maja firma potwierdziła, że będzie doradzać w komunikacji i kontaktach z mediami.