0 1 19.03.2012Noble Bank ze studiem kreatywnymmarketing internetowy TweetWarszawskie studio kreatywne Huncwot wygrało przetarg na realizację nowego serwisu WWW dla Noble Banku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 19.03.2012„Wszechstronna, najbezpieczniejsza, zwycięska” – kampania Alfy Romeo Giulietty (wideo)Kampania modelu Alfa Romeo Giulietta skierowana jest do kobiet. Prezentując poszczególne cechy samochodu, reklama przekonuje: „Bądź wszechstronna, bądź najbezpieczniejsza, bądź zwycięska”.
0 1 0 0 0 18.03.2012Akademia e-biznesu, czyli jak przedsiębiorcy radzą sobie w Internecie26 marca odbędzie się konferencja „Krakowski e-biznes” w ramach Akademii Empathy. Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele firm, które pierwsze kroki na e-rynku mają już dawno za sobą. Będzie można wysłuchać ekspertów takich firm jak InPost, sieć sklepów Kefirek, DiGi Media Store czy Sedlak & Sedlak. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
3 1 0 0 0 18.03.2012Play na urodziny z rozbieraną reklamąPlay z okazji urodzin przygotował dwa seksowne spoty przypominające o szybkości rozwoju sieci. W każdym z nich komunikaty prezentowane są na koszulkach obnażających się bohaterów: dziewczyny i chłopaka.
0 1 0 0 0 16.03.2012Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Plejady.plKampania wizerunkowa pod hasłem „...więcej wywiadów, zdjęć, filmów, reportaży, relacji, komentarzy tylko na Plejada.pl” rozpocznie się 19 marca i obejmie prasę oraz Internet (działania autopromocyjne na Onecie).