0 1 0 0 0 26.03.2012Europejski Kongres Gospodarczy i firma Emtel z agencją public relationsAgencja Imago PR zajmie się działaniami komunikacyjnymi na rzecz Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Do grona klientów agencji dołączyła również firma Emtel, producent kardiomonitorów i sprzętu reanimacyjnego.
0 1 0 0 0 26.03.2012Konkurs Harley’a-Davidsona „Art of Custom”Harley-Davidson ogłasza konkurs „Art Of Custom”, którego celem jest wyłonienie nowatorskich projektów artystycznych na zbiorniki paliwa motocykli Harley-Davidson. Termin zgłoszeń do konkursu upływa 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 26.03.2012„Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi” – wiosenna kampania GoodyearW działaniach promocyjnych Goodyear skupia się na podkreślaniu głównych atutów swoich produktów, tj. ich jakości oraz wykorzystywania najnowszych technologii na rzecz bezpieczeństwa na drodze.
0 1 0 0 0 26.03.2012„Zeszyty Literackie” z agencją public relationsAgencja Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Zeszyty Literackie, wydawcą kwartalnika „Zeszyty Literackie” oraz książek.
1 1 0 0 0 26.03.2012Rozpoczęła się wiosenna kampania Dunlopa (wideo)Rusza wiosenna kampania promocyjna marki Dunlop. Jej głównym celem jest umocnienie znajomości marki i podkreślenie jej sportowego charakteru. Kampania, która potrwa do końca kwietnia, będzie promować opony Dunlop w telewizji, kinach oraz Internecie i jest skierowana do miłośników motoryzacji.
1 3 0 0 0 26.03.2012IAB AdEx 2011 – polska reklama internetowa na fali wznoszącejTendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim Internecie w 2011 roku wyniosły 1,948 miliarda złotych (w porównaniu z rokiem wcześniejszym jest to wzrost o ponad jedną piątą).
0 1 0 0 0 26.03.2012DietaLight wprowadzana na polski rynek z ekspertkami StreetcomDo kampanii rekomendacji preparatów z linii DietaLight, wprowadzanej właśnie na polski rynek, wybrano 10 kobiet ze społeczności testujących konsumentów agencji Streetcom. Trzy z nich zostały ponadto twarzami kampanii reklamowej DietaLight.
3 1 0 0 0 26.03.2012„Dbaj o fejs” – Fejsmen uczy bezpieczeństwa w serwisach społecznościowych (wideo)Fejsmen to bohater kampanii społecznej prowadzonej pod hasłem „Dbaj o fejs”, kierowanej do młodych użytkowników serwisów społecznościowych. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem prywatności w sieci. Stylizowany na superbohatera Fejsmen jest w stanie przewidzieć konsekwencje nieostrożnych zachowań młodych internautów.
1 1 0 0 2 26.03.2012Rada Reklamy: „Obiecujące domeny” ukarane, lalki Natalia naruszają normy Kodeksu Etyki Reklamy (wideo)Rada Reklamy oceniła dwie kolejne skargi – jedna dotyczy internetowych reklam domen stworzonych przez spółkę home.pl, druga zaś odnosi się do telewizyjnych reklam lalek Natalia.
0 3 0 0 0 26.03.2012Wynagrodzenia specjalistów i menedżerów w działach marketingu i sprzedażyWyniki badania wynagrodzeń Antal International wskazują, że ponad połowa specjalistów i menedżerów w Polsce zarabia powyżej 8000 zł brutto miesięcznie. Analiza wskazuje najlepiej opłacane specjalizacje i branże oraz najbardziej poszukiwane przez pracodawców kompetencje na konkretnych stanowiskach.