„Nie ma to jak dobry sąsiad” – sieć Max Elektro promowana jako lokalna i bliska (wideo)
  • 2
  • 1
3.06.2015

„Nie ma to jak dobry sąsiad” – sieć Max Elektro promowana jako lokalna i bliska (wideo)

Co zrobić, gdy mieszkamy w małym miasteczku, od najbliższego sklepu z RTV, AGD i multimediami dzieli nas kilkadziesiąt kilometrów, a chcemy kupić telewizor lub pralkę? Odpowiedź na to pytanie zaproponowano w kampanii marki Max Elektro – sieci sklepów z tego rodzaju artykułami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2015