„Nie daj się zrobić w jajo” – kampania ostrzegająca przed świątecznymi kradzieżami
  • 0
  • 2
28.03.2012

„Nie daj się zrobić w jajo” – kampania ostrzegająca przed świątecznymi kradzieżami

W okresie przedświątecznym należy zwracać większą uwagę na otoczenie, by nie paść ofiarą złodziei kieszonkowych. Od 29 marca w warszawskich autobusach, tramwajach i metrze pojawią się plakaty z hasłem „Nie daj się zrobić w jajo”, a w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM specjalne ulotki z poradami, jak skutecznie uniknąć kradzieży. Kampania potrwa do 7 kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2012