0 1 8.10.2004Nie bądź zmywarkąkampanie reklamowe TweetPod tym hasłem dwóch liderów rynkowych – Bosch i Calgonit – rozpoczyna wspólną akcje promocyjną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53959 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.10.2004Mussujący sukcesZozole umacniają pozycję lidera na rynku cukierków dla dzieci. Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci – to efekt kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu bieżącego roku przez agencję DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 7.10.2004Nowy produkt DHLFirma DHL Express od października wprowadza do swojej oferty nowy produkt DHL EUROPLUS. Jest to pierwszy zharmonizowany produkt nowego DHL oferujący najpewniejsze, międzynarodowe usługi transportu drogowego.
0 1 0 0 0 7.10.2004GRUPPA66 OGILVY przygotowała kampanię PolsilverAgencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland. Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.
0 1 0 0 0 7.10.2004Zalicz nowy semestrNowy rok akademicki zainaugurowany został w Ogólnopolskim Miesięczniku Studenckim SEMESTR zwiększeniem liczby stałych punktów kolportażu do 1.050 miejsc w całej Polsce (w tym na 142 uczelniach 52 miejscowociach) – co pozwoliło utrzymać pierwszeństwo pod względem sieci kolportażu wśród magazynów studenckich - oraz poszerzeniem liczby prenumerat.