0 1 0 23.05.2005Viva! (t) Wirtualna PolskaTuż po zacieśnieniu współpracy z Telewizją Polsat Wirtualna Polska poszerza grono kontrahentów medialnych o Wydawnictwo Edipresse. Na stronach portalu ruszyła internetowa wersja jednego z najpopularniejszych dwutygodników dla kobiet – magazynu VIVA!.
0 1 0 23.05.2005Spam finansowy wzrósł o 700 procentWedług raportu Clearswift Spam o tematyce finansowej wzrósł o 700 procent w kwietniu 2005 roku, osiągając ilość 39 procent ogółu wszystkich wiadomości uznanych za spam i przeanalizowanych przez firmę Clearswift w comiesięcznym badaniu “Spam Index”.
0 1 0 23.05.2005Euro RSCG Marketing House dla Carlsberg PolskaAgencja specjalizująca się w Customer Relationship Marketing - Euro RSCG Marketing House obsługuje już od ponad dwóch lat firmę Carlsberg Polska. Obecnie agencja zajmuje się promocjami sprzedaży dla takich Brandów jak Carlsberg - promocja "Carlsberg Jet", związana z kampanią wizerunkową oraz obsługuje konkurs marki Bosman. Zadanie agencji polega na doradztwie w zakresie mechaniki, budowaniu bazy danych, obsłudze przychodzących zgłoszeń oraz zakupie i wysyłce nagród.
0 1 0 23.05.2005Modus dla modnej kobietyPrzez najbliższe 4 miesiące modne kobiety będą mogły przymierzać samochody i sprawdzać, czy pasują do ich stylu. Zachęcą je do tego przygotowane przez agencję Publicis reklamy Renault Modus.
0 1 0 20.05.2005Samsung i Sztafeta Olimpijska Turyn 200619 maja odbyła się konferencja rozpoczynająca kampanię promocyjną Sztafety Olimpijskiej Turyn 2006 w Polsce. Na konferencji obecni byli m.in. Robert Korzeniowski – wielokrotny medalista olimpijski oraz Adam Krzesiński – sekretarz generalny PKOl.
0 1 0 20.05.2005Największy Obraz ŚwiataAgencja iN PLUS PUBLIC RELATIONS na zlecenie swojego klienta - firmy Baumit (producenta materiałów budowlanych) - realizuje event Kolorowe Emocje – Największy Obraz Świata.
0 1 0 20.05.2005DIALOG na ulicach Warszawy„Rozmawiaj więcej płać mniej” takim hasłem w maju rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo - produktowa Telefonii DIALOG S.A. Kampanię autobusową zorganizowała firma CAM Media.
0 1 0 20.05.2005Nowy smak TicTac w limitowanej edycjiTylko w lecie można kupić limitowaną edycję cukierków TicTac o nowym, cytrynowym smaku. O pojawieniu się TicTac Lemon Mint w sprzedaży informuje kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Emisja reklam rozpocznie się 23 maja w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich adresatem są osoby szukające orzeźwienia w gorące dni lata.
0 1 0 20.05.2005Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznegoW ramach wspólnego projektu trzech firm - Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu - fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań.
0 1 0 20.05.2005Euro RSCG Marketing House dla marki DomestosAgencja specjalizująca się w Customer Relationship Marketing - Euro RSCG Marketing House wygrała przetarg na obsługę programu promocyjnego dla marki Domestos należącej do portfolio firmy Unilever. Agencja rozpoczęła już prace nad wdrożeniem projektu.