0 1 0 0 0 8.10.2004Nie bądź zmywarkąPod tym hasłem dwóch liderów rynkowych - Bosch i Calgonit - rozpoczyna wspólną akcje promocyjną.
0 1 0 0 0 8.10.2004Wyprawka dla studenta pierwszego rokuOd 8 października do 4 listopada 2004 marki Rexona i Reserved organizują wspólną akcję promocyjną adresowaną do studentów pierwszego roku. W salonach Reserved w całym kraju, oprócz porad jak postępować by debiut na wyższej uczelni wypadł w jak najlepszym stylu, każdy pierwszoroczniak otrzyma 10% zniżkę na zakupy. Ponadto, każda świeżo upieczona studentka, która zakupi coś ciemnego, otrzyma antyperspirant Rexona Crystal, który nie zostawia białych śladów na ubraniu.
0 1 0 0 0 8.10.2004ABSOLUT objawił się dźwiękiemCzy ABSOLUT może być dźwiękiem? Jak dźwięczna okazała się butelka ABSOLUT VODKA, słychać w utworach skomponowanych specjalnie dla niej. ABSOLUT zaprosił czterech producentów muzyki elektronicznej, którzy stworzyli muzykę według ABSOLUT VODKA.
0 1 0 0 0 8.10.2004Niedzielne zakupyWedług badania przeprowadzonego przez Ipsos dwie trzecie Polaków przynajmniej od czasu do czasu robi zakupy w niedzielę. Najczęściej miejscem niedzielnych zakupów są osiedlowe sklepy, położone blisko miejsca zamieszkania, oraz super- i hipermarkety. Większość Polaków jest przeciwna zakazowi handlu w niedzielę.
0 1 0 0 0 8.10.2004Modus dzieckiem podszytyAgencja reklamowa Publicis rozpoczyna kampanię wspierającą wejście na rynek nowego modelu Renault o nazwie Modus. Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie i internecie. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowania nowym samochodem.
0 1 0 0 0 7.10.2004Modny SamsungW nocy z 23. na 24 września w warszawskim FashionBarze ponad 400 gości bawiło się na imprezie Samsung Fashion Night. Przedstawiciele świata mody, showbiznesu i mediów licznie przybyli, by świętować wprowadzenie na polski rynek najnowszego i najmodniejszego telefonu firmy Samsung, SGH-E800.
0 1 0 0 0 7.10.2004Lekka i łagodna – Nowa Prima ŚniadaniowaZmieniono wizerunek kawy rozpuszczalnej Primy Śniadaniowej. Za kreację nowego słoiczka produktu odpowiada poznańska agencja TO.
0 1 0 0 0 7.10.2004Student w nowej szacie!7 października w większości uczelni w Polsce pojawi się czwarty numer bezpłatnego magazynu „Dzień Dobry Student”. Będzie miał nową szatę graficzną, nowocześniejszą i bardziej przejrzystą.
0 1 0 0 0 7.10.2004Sprawdzone w akcji – FRANCO FERUZZIProducent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon jesień-zima 2004/2005. Zdjęcia zrobiono na przełomie lipca i sierpnia w Warszawie i okolicach. Po raz kolejny Franco Feruzzi zaangażował do sesji znanego polskiego aktora, Pawła Deląga. Autorem scenariusza i projektu storyboardów jest Aneta Popiel-Machnicka z Pigment Production.
0 1 0 0 0 7.10.2004Mussujący sukcesZozole umacniają pozycję lidera na rynku cukierków dla dzieci. Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci – to efekt kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu bieżącego roku przez agencję DEMO Effective Launching.