"Nic tylko brać" - telewizyjna kampania Banku Pocztowego
  • 0
  • 1
29.02.2008

„Nic tylko brać” – telewizyjna kampania Banku Pocztowego

W niedzielę 2 marca ruszy nowa kampania promocyjna Banku Pocztowego. Codziennie do 18 marca w największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 15sek. spoty „NIC TYLKO BRAĆ”, zachęcające do korzystania z kredytu gotówkowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

Czego pragną kobiety w sieci (AdAge)

Beth Snyder Bulik, What woman want, (on the web, that is), Adage, 11.02.2008

Czego szukają kobiety w sieci? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Beth Snyder Bulik, zbierając rezultat badań amerykańskich agencji i uczelni zajmujących się preferencjami internautów. Wśród wyników znajdziemy m. in.: zdrowie (84 proc. pań szukało takich informacji), randki, zakupy (ponad 54 proc internautek kupowało w sieci, w pierwszej połowie 2007 roku).