Impactory 2008 dla MRM Worldwide
  • 0
  • 1
29.02.2008

Impactory 2008 dla MRM Worldwide

Podczas jubileuszowej 10 gali konkursu Impactory 2008 MRM Worldwide otrzymała tytuł „Najbardziej Podziwianej Agencja Interaktywnej Roku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

Czego pragną kobiety w sieci (AdAge)

Beth Snyder Bulik, What woman want, (on the web, that is), Adage, 11.02.2008

Czego szukają kobiety w sieci? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Beth Snyder Bulik, zbierając rezultat badań amerykańskich agencji i uczelni zajmujących się preferencjami internautów. Wśród wyników znajdziemy m. in.: zdrowie (84 proc. pań szukało takich informacji), randki, zakupy (ponad 54 proc internautek kupowało w sieci, w pierwszej połowie 2007 roku).