Network PR dla profesora Witolda M. Orłowskiego
  • 0
  • 1
26.10.2006

Network PR dla profesora Witolda M. Orłowskiego

Agencja Network Public Relations odpowiada za realizację działań PR najnowszej książki profesora Witolda M. Orłowskiego pt. „Stulecie chaosu”. W ramach prowadzonych działań Network PR zajmuje się media relations związanymi z wydaniem książki oraz komunikacją skierowaną do czytelników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Portal Slubnytarg.pl w nowej szacie graficznej

Slubnytarg.pl to nowoczesna witryna internetowa, która w profesjonalny sposób pomaga młodym parom w organizacji najważniejszego dnia w ich życiu. Zmiana szaty graficznej portalu to kolejny krok w udoskonalaniu oferty. Jesteśmy pierwszym internetowym portalem weselnym, który skupia się przede wszystkim na parze młodej. Oprócz wszechobecnych katalogów firm przygotowaliśmy nasz serwis specjalnie z myślą o młodej parze. Chcielibyśmy towarzyszyć jej niemal od dnia zaręczyn i pomagać w ślubnych przygotowaniach. A po ślubie pomóc cieszyć się nowożeńcom i ich przyjaciołom ze wspólnych przeżyć – mówi manager IT firmy E-financial.pl – Arkadiusz Pernal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

W 66% polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych są niedożywieni uczniowie, którzy znikąd nie otrzymują pomocy

Według wyników badania, które przeprowadzono wśród matek oraz dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów, w jednej szkole średnio jest 18 uczniów, którzy potrzebują dożywiania, a nie są objęci żadnym systemem pomocy. Brak dostępu do posiłków występuje czterokrotnie częściej w szkołach wiejskich niż w miejskich. W co trzeciej szkole w Polsce uczniowie nie mają dostępu do obiadów szkolnych. Wyniki te pochodzą z najnowszego badania, które przeprowadził MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Danone i Banków Żywności w ramach programu Podziel się Posiłkiem.