0 1 0 0 0 26.10.2006Nowe logo ZIBI – TIME TRENDW ramach ogłoszonego konkursu ofert na nowy system identyfikacji dla nowej nazwy salonów ZIBI - TIME TREND wyłoniony został nowy system identyfikacji. Konkurs wygrała firma GALPOSTER. Nowe logo salonów zobaczymy już 2 listopada Br. w salonach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006FIFA06 zdobywcą najbardziej prestiżowej nagrody za kampanię w mediachElectronic Arts oraz MediaCom Warszawa otrzymały srebrną nagrodę EFFIE za planowanie oraz realizację kampanii reklamowej gry FIFA06.
0 1 0 0 0 26.10.2006„Złoty Miś” Haribo „Najlepszy w Polsce”Legendarne żelki „Złoty Miś“ Haribo zostały nagrodzone w Konsumenckim Konkursie Jakości Produktów. Przyznano im godło promocyjne „Najlepsze w Polsce“, które otrzymać mogą produkty firm z państw Unii Europejskiej obecnych na polskim rynku. Celem konkursu jest promocja i wyróżnienie najlepszych europejskich wyrobów oferowanych w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006Listopad pod hasłem „FLAIR”Po kwietniowych zmaganiach w Warszawie, lipcowych w Sopocie i wrześniowych w Ciechocinku – barmani ponownie walczyć będą o sławę, pieniądze i uznanie. Finałowa, czwarta odsłona jedynych w Polsce międzynarodowych i niezależnych zawodów dla barmanów o charakterze ligowym odbędzie się w Warszawie. Ostatnie rozgrywki tegorocznego cyklu IFL Flair Halloween Final Edition odbędą się już 5 listopada w klubie Lucid w Centrum Handlowym Blue City.
0 1 0 0 0 26.10.2006Podwójne złoto dla WojakaPiwo Wojak zdobyło dwa złote medale podczas tegorocznego Otwartego Konkursu Piw, który towarzyszył XIV Jesiennemu Spotkaniu Browarników odbywającemu się w dniach 17-19 października w Kielcach.
0 1 0 0 0 26.10.2006Zagraj przed koncertami The Cinematic OrchestraBIS Polskie Radio zaprasza wszystkich młodych, utalentowanych twórców do wyjątkowego konkursu. Zwycięzca wystąpi na scenie przed koncertami The Cinematic Orchestra w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006LOT wdraża SAREPolskie Linie Lotnicze LOT wdrożyły system do e-mail marketingu SARE, usprawniający komunikację z klientami i partnerami. Pod względem zróżnicowania grup odbiorczych, częstotliwości oraz wielkości wysyłek PLL LOT już po dwóch tygodniach współpracy jest jednym z najaktywniejszych klientów SARE.
0 1 0 0 0 26.10.2006Wybieramy 100 AbsolutówW październiku tego roku marka ABSOLUT za pośrednictwem swojej strony internetowej www.absolut.com zainicjowała ogólnoświatowe badanie opinii o nazwie „The 100 ABSOLUTES” (100 Absolutów). Celem projektu ma być wyróżnienie osób, przedmiotów albo zjawisk będących ikonami kultury, a tym samym stanowiących jej Absoluty. Tytuł Absolut rozumiany jest jako absolutna, ponadczasowa jakość, niepowtarzalność, wzór według którego oceniane są pozostałe przedmioty w danej kategorii.
0 1 0 0 0 26.10.2006Społem w nowej szacieKrajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sieci „Społem Znajomy Sklep”, rozpoczęła zmianę wizualizacji placówek. Obejmie ona wprowadzenie wspólnej kolorystyki i jednakowych elementów graficznych, a także umieszczenie nowego logotypu zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz sklepów. Realizacja projektu w placówkach włączonych do sieci w pierwszym etapie rozpocznie się pod koniec października.
0 1 0 0 0 26.10.2006US Pharmacia kontynuuje współpracę z trzy,14 public relationsUS Pharmacia przedłużyła na kolejny rok współpracę z trzy,14 public relations, przy obsłudze programu edukacyjnego Akademia Farmaceuty.