Nestlé Polska wybrało agencję do obsługi online marki Nescafé Dolce Gusto - Marketing przy Kawie
Nestlé Polska wybrało agencję do obsługi online marki Nescafé Dolce Gusto
  • 0
  • 1
15.09.2015

Nestlé Polska wybrało agencję do obsługi online marki Nescafé Dolce Gusto

Przetarg na obsługę sklepu internetowego Dolce-gusto.pl wygrała agencja Bold Brand Commerce, specjalizująca się w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze systemów e-commerce. Zajmie się ona rozwijaniem i bieżącą obsługą platformy marki Nescafé Dolce Gusto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 września 2015