Nescafe Dolce Gusto i Will.i.am łączą siły w kampanii (wideo)
  • 1
  • 1
1.09.2016

Nescafe Dolce Gusto i Will.i.am łączą siły w kampanii (wideo)

Marka Nescafe Dolce Gusto rozpoczyna globalną kampanię reklamową „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Działania prowadzone są we współpracy z twórcą muzycznym Will.i.amem. Ich celem jest podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2016