0 1 0 0 0 27.02.2008Highlite PR współpracuje z Pathway PlazaAgencja Highlite PR nawiązała współpracę z deweloperem Pathway Plaza. Działania dotyczą promocji jednej z inwestycji dewelopera - Riverview.
0 1 0 0 0 27.02.2008EvolveTM – nowa generacja zabezpieczeńŚwiatowy lider i dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu zabezpieczeń i logistyki, firma Checkpoint Systems, zaprezentowała po raz pierwszy supernowoczesną generację zabezpieczeń – Evolve.
0 1 0 0 0 27.02.2008Unikatowe produkty w serwisie Prototyp.plDnia 24 stycznia 2008 roku wystartował nowy serwis internetowy pod nazwą Prototyp.pl. Platforma jest narzędziem typu e-commerce pozwalającym na sprzedaż i zakup produktów w kategorii unikatowych wyrobów ręcznie tworzonych.
0 1 0 0 0 27.02.2008Gazeta Prawna wręczyła nagrody Bona Lex i Złote ParagrafyWe wtorek 26 lutego 2008 roku odbyło się wręczenie dorocznych nagród „Gazety Prawnej” – Bona Lex – dla najlepszej ustawy minionego roku i Złote Paragrafy – dla najlepszych prawników w kategoriach sędzia, radca prawny, adwokat i prokurator.
0 1 0 0 0 27.02.2008Wiosenny przewodnik branżowy – nowa oferta promocyjna Echo MiastaNowa oferta promocyjna Echo Miasta „Wiosenny przewodnik branżowy” polega na wprowadzeniu do wydań poniedziałkowych i czwartkowych gazety czterech dodatkowych branżowych stron reklamowych. Oferta skierowana jest do lokalnych reklamodawców w siedmiu największych miastach, w których ukazuje się Echo Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa.
0 1 0 0 0 27.02.2008TBWA autorem kampanii Nivea „My Silhouette!”Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu wyszczuplającego i modelującego sylwetkę Nivea "My Silhouette!". Kampania została przygotowana przez agencję TBWA.
0 1 0 0 0 27.02.2008AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w GdańskuPowierzchnie reklamowe w 81 wiatach przystankowych w Gdańsku poszerzą ofertę handlową AMS. Tym samym firma przejmie część powierzchni użytkowanych dotychczas przez Clear Channel Polska – to efekt umowy, która zostanie podpisana z władzami miasta.
0 1 0 0 0 27.02.2008Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Warzywko„Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni” to główne hasło, a zarazem motyw przewodni trwającej kampanii reklamowej. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki po kilkuletniej nieobecności reklamowej na antenie stacji telewizyjnych.
0 1 0 0 0 27.02.2008„Poczuj Moc Tabunu Koni” – nowa akcja promocyjna marki Soplica29 lutego rusza nowa promocja konsumencka wódki Soplica – "Poczuj Moc Tabunu Koni". Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy głównej nagrody – terenowego Land Rovera Freelander 2 przez znanego kierowcę rajdowego, aktualnego Wicemistrza Polski w Rajdach Samochodowych, Tomasza Kuchara.
0 1 0 0 0 27.02.2008Wiosenna akcja promocyjna marki ClinAgencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje akcję promocyjną „Clin – czyste okna na wiosnę” dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia okien Clin.