Nakarm gołębia! – Cropp namawia do łamania zasad (wideo)
  • 5
  • 1
23.11.2012

Nakarm gołębia! – Cropp namawia do łamania zasad (wideo)

W parku wielki gołąb namawia przechodniów, by nakarmili go chlebem, a detektyw z ogromną fajką dymi na przystanek autobusowy. W ramach swoich działań reklamowych marka odzieżowa Cropp przeprowadza akcje, które mają zwrócić uwagę na bezzasadność niektórych przepisów. Marka powołała specjalną grupę The Breakers, która łamie powszechnie przyjęte zasady.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Antoni Marczewski

11 lat temu

Wyjątkowo durna kampania

Przyznaję, że jestem bardzo zniesmaczony tą kampanią, szczególnie filmem z gołębiem. Nie chodzi tylko o głupie łamanie zakazu, ale o to, że promowane są zachowania szkodliwe dla ptaków - chleb to bardzo zła karma, która może prowadzić do schorzeń ich układu pokarmowego. Poza tym dokarmianie gołębi w miejscach do tego nie przeznaczonych prowadzi do konfliktów, które później bardzo trudno jest łagodzić. Twórcy kampanii powinni puknąć się w głowę

Rozwiń komentarze

23 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
23.11.2012

Zmiany w strukturze UPC: nowy Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów

Operator telewizji i Internetu, firma UPC powołała nowy Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami objęła Mirosława Kawala. Ponadto do zespołu zarządzającego dołączy nowy dyrektor finansowy – Christopher Biedermann oraz dyrektor marketingu – Grzegorz Esz.

22 listopada 2012