Najwięksi wygrani wśród sponsorów Euro 2016 – wyniki badań
  • 0
  • 3
20.07.2016

Najwięksi wygrani wśród sponsorów Euro 2016 – wyniki badań

Coca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos – te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski. Roberta Lewandowskiego najwięcej respondentów kojarzyło z T-Mobile – wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Starcomu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48703 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

20 lipca 2016

19 lipca 2016