Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco. Świąteczna kampania sieci - Marketing przy Kawie
Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco. Świąteczna kampania sieci
  • 3
  • 1
16.11.2017

Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco. Świąteczna kampania sieci

Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych świąt” w spotach pojawią się najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają prezenty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 listopada 2017