0 0 0 8.08.2018Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach sieciowych i supermarketach – badanie SW Research80 proc. internautów przyznało, że zakupy kosmetyczne w polskich domach robią kobiety – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research. Tego typu produkty najczęściej kupujemy w drogeriach sieciowych i supermarketach. Zdecydowanym liderem na rynku jest Rossmann, gdzie zakupy robi ponad 86 proc. ankietowanych.
0 0 0 8.08.2018Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do obsługi PR kampanii o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowychMinisterstwo Cyfryzacji nawiązało współpracę z 38PR & Content Communication. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją działań PR w ramach kampanii „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”.
0 0 2 8.08.2018WhatsApp będzie wyświetlał reklamyUżytkownicy aplikacji WhatsApp zobaczą w niej reklamy. Z informacji, do których dotarł „Wall Street Journal” wynika, że nastąpi to w przyszłym roku. Kreacje mają być emitowane w sekcji Status.
0 7 0 8.08.2018Polski Internet w lipcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w lipcu 2018 r. wyniosła ogółem 26,9 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,6 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 8.08.2018TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali7 sierpnia ruszył drugi przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP”. Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.
0 0 0 7.08.2018O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w KrakowiePotencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami do komunikacji interpersonalnej. W coraz większym stopniu stają się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów. Więcej będzie można dowiedzieć się o tym podczas Mobile Trends Conference.
0 1 0 7.08.2018The Strategists – dział Grupy Grandes Kochonos ds. strategii i new businessPowstało The Strategists. To nowa komórka w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość w procesach new business.
0 3 0 7.08.2018Ewa Chodakowska w internetowej kampanii kolekcji marki Adidas dla kobietAdidas rozpoczął promocję sportowych staników i leginsów z kolekcji Adidas Women. W jej ramach do podejmowania sportowych wyzwań będzie motywować w social media Ewa Chodakowska.
2 3 0 7.08.2018Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskichOd 1 sierpnia do 2 października, w symbolicznym czasie pamięci o Powstaniu Warszawskim, każdy może napisać kilka słów do uczestników walk o stolicę i wysłać bezpłatną kartkę w ramach akcji „BohaterOn – włącz historię!”. Ruszyła trzecia edycja tej kampanii. W tym roku promuje ją spot z udziałem Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, Macieja Zakościelnego oraz powstańców.
0 1 0 7.08.2018Przyjazne jak pies czy zmienne jak kameleon – jakie według Polaków powinno być konto bankowe? Badanie ARC Rynek i OpiniaKonto osobiste przyjazne jak pies, szybkie jak gepard, a może zmienne jak kameleon? O to, z jakim zwierzęciem kojarzy się Polakom rachunek osobisty, zapytał BZ WBK w badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia.