Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce według IMM - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce według IMM
  • 0
  • 2
28.12.2010

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce według IMM

W listopadowym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych polskich mediów znalazła się „Rzeczpospolita” (881). Za nią plasuje się „Gazeta Wyborcza” (645), na trzeciej pozycji jest zaś tygodnik „Wprost” (488).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 grudnia 2010

27 grudnia 2010