0 1 0 0 0 11.10.2010Gellwe wchodzi na rynek bakaliiFirma FoodCare, właściciel marki Gellwe, podjęła decyzję o wejściu w zupełnie nową kategorię. Jesienią Gellwe zadebiutuje w kategorii „bakalie”.
0 1 0 0 0 11.10.2010Silver Drum dla Grupy Heureka za „Wielką Inwazję Małego Głoda”Nagroda Silver Drum w kategorii Interactive w ramach 17. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu przypadła Grupie Heureka za kampanię „Wielka Inwazja Małego Głoda”.
1 1 0 0 0 11.10.2010Film promujący Łódź do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 201617 września odbyła się premiera filmu „Odkryta" (Decouverte) w reżyserii Borysa Lankosza rozpoczynając kampanię promującą miasto jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
0 1 0 0 0 11.10.2010Nowoczesna platforma wideo dla biznesuFirma Livingmedia Sp. z o.o. wprowadziła na rynek nowoczesną platformę komunikacyjną wideo, która pozwala firmom na samodzielne tworzenie, zarządzenie i integrowanie webcastów ze stroną internetową.
0 1 0 0 0 11.10.2010Ochrona zdrowia w social media19 października w sali Ministerstwa Zdrowia w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja „Social media w ochronie zdrowia. Bariery i trendy przyszłości” dotycząca różnych aspektów wykorzystania social media w służbie zdrowia. Będzie to czwarta edycja projektu Social Impact, prowadzonego przez Interactive Research Center. Współorganizatorami niniejszej edycji są Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Zdrowia Dziecka.
1 1 0 0 0 11.10.2010Ruszyła kampania telewizyjna Timberland (wideo)Z początkiem października ruszyła polska odsłona globalnej kampanii reklamowej marki Timberland – „Natura potrzebuje bohaterów”. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki oraz nowego sklepu internetowego Timberland.pl w Polsce.
1 1 0 0 0 11.10.2010Natalia Vodianova w nowej reklamie Oriflame (wideo)11 października rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wody perfumowanej Oriflame – Midnight Pearl. Twarzą zapachu została supermodelka Natalia Vodianova. Flakon zaprojektowały światowej sławy projektantki biżuterii – Marie Cluzel i Stephanie Bascou z House of Baccarat. Kampania obejmuje zarówno prasę, jak i telewizję.
1 2 0 0 0 11.10.2010Trwa kampania klubu Cracovia (wideo)W Internecie, telewizji i na billboardach trwa kampania promująca Miejski Klub Sportowy Cracovia. Akcję pod hasłem „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ przygotowała Agencja Kreatywna SoInteractive.
0 3 0 0 0 10.10.2010Matka Polka słuchaczkaMłode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną, że w trosce o dziecko kierują się częściej jakością produktu niż jego ceną i są lojalne w stosunku do sprawdzonych przez siebie marek. Matki większość czasu spędzają w domu, a tam towarzyszy im radio, którego słuchają średnio przez 250 minut dziennie.
1 1 0 0 0 10.10.2010Kampania reklamowa Banku PocztowegoOd 18 do 30 września trwała kampania promująca zakładanie Pocztowego Konta Standard w Banku Pocztowym.