Nacisk na detal. Spoty Wieden + Kennedy dla Hondy i masła Lurpak
  • 2
  • 1
11.03.2020

Nacisk na detal. Spoty Wieden + Kennedy dla Hondy i masła Lurpak

Niemal równolegle rozpoczęły się kampanie marek Honda i Lurpak. Obie przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Zarówno w spocie modelu Civic, jak i masła duży nacisk położono na ukazanie detalu.

Spot marki motoryzacyjnej agencja Wieden + Kennedy obmyśliła jako wyprawę do sklepu spożywczego. Okazuje się ona ucztą dla zmysłów. Lusterka boczne zmieniają się w abstrakcje kształtu, a położenie nacisku na detale nadaje podróży surrealistyczny charakter. Reżyserem tej reklamy jest Juan Cabral.

Podobnie reklama masła Lurpak operuje przyciągającym wzrok zbliżeniem. Domowi kucharze ukazani są w niej jako bohaterowie, którzy mogą ulepszać świat, ograniczając marnotrawienie jedzenia. Reklamę wyreżyserowała Kim Gehrig.

Źródło: www.musebycl.io

  • 1
Wieden + Kennedy

Agencja Wieden + Kennedy stawia na detale

11 marca 2020