MPG: analiza wyników badania korzystania z telefonii komórkowej - Marketing przy Kawie
MPG: analiza wyników badania korzystania z telefonii komórkowej
  • 0
  • 1
26.10.2009

MPG: analiza wyników badania korzystania z telefonii komórkowej

Analizy zachowań Polaków w zakresie korzystania z telefonu komórkowego oparte między innymi o badanie The Forrester Consumer Technographics przeprowadzone na mieszkańcach krajów: Polska, Szwecja, Holandia, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania i Francja pokazało interesujące różnice pomiędzy Polakami a innymi narodowościami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2009