Motywy zakupu usług bankowych – badanie Deloitte - Marketing przy Kawie
Motywy zakupu usług bankowych – badanie Deloitte
  • 0
  • 2
2.07.2013

Motywy zakupu usług bankowych – badanie Deloitte

Klienci banków oczekują indywidualnego podejścia. Produkty finansowe kupują w określonych momentach życia. 67 proc. z nich czerpie wiedzę o ofercie banków od rodziny i przyjaciół. To wybrane wnioski z badania „Customer Journey. Analiza ścieżek zakupowych klientów banków w Polsce”, przeprowadzonego przez Deloitte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2013

1 lipca 2013