Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia
  • 0
  • 1
23.07.2009

Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

Budowanie zaczynamy od internetu

W przestrzeni Internetu pojawił się nowy portal społecznościowy MyBudujemy.pl.  Jest to platforma zrzeszająca prywatnych inwestorów, którzy szukają  fachowych porad oraz możliwości wymiany doświadczeń związanych z każdym etapem budowy domu. Użytkownicy portalu mają możliwość zarejestrowania swojego profilu, łączenia się w grupy, zakładania galerii, prowadzenia blogów i wymiany doświadczeń związanych z ekipami budowlanymi.