Mocne wejście Albedo Marketing - Marketing przy Kawie
Mocne wejście Albedo Marketing
  • 0
  • 1
29.06.2005

Mocne wejście Albedo Marketing

W ciągu ostatnich dwóch tygodni poznańska agencja Albedo Marketing aż dwukrotnie triumfowała na prestiżowych konkursach marketingu bezpośredniego. W ramach “Boomerangu” organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (którego niedawno została członkiem) zdobyła wyróżnienie w kategorii Promocja Sprzedaży B2B za kampanię „Aż chce się skakać” dla marki Indesit. Zaledwie tydzień później agencja została nagrodzona Złotą Strzałą w kategorii Promocja Sprzedaży B2C za kampanię „Masz 10 powodów, aby wybrać pralkę Ariston” w IX edycji konkursu marketingu bezpośredniego organizowanego przez VFP Communications – wydawcę tygodnika „Media & Marketing”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2005