0 1 0 0 0 15.06.2005Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Citroen C1Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowego Citroena C1, która ruszyła w czerwcu.
0 1 0 0 0 15.06.2005Heyah najlepszą marką dla studentówW piątej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005 w kategorii "Studencki Operator" zwyciężyła Heyah. To już druga nagroda przyznana Heyah przez studentów biorących udział w plebiscycie przeprowadzanym dorocznie przez platformę mediową Point Group, wydawcę magazynu "Dlaczego" i portalu Korba.pl.
0 1 0 0 0 15.06.2005Wyniki Plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005Zakończyła się tegoroczna edycja plebiscytu Studencki Produkt Roku. Produkty, które znalazły największe uznanie wśród studentów, nagrodzono tytułami Studencki Produkt Roku 2005. W trakcie imprezy rozstrzygnięto także plebiscyt Wielkie 2 Wielkie 5 oraz konkurs „Poszukiwany”.
0 1 0 0 0 15.06.200511 statuetek w konkursie marketingu bezpośredniego Złota StrzałaJury 9. edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała przyznało 11 statuetek, a 6 prac otrzymało wyróżnienia. Grand Prix konkursu nie zostało przyznane.
0 1 0 0 0 15.06.2005Centralwings spełnia marzeniaAnna Przybylska, popularna Marylka Baka z serialowych Złotopolic, zostanie stewardesą linii Centralwings... Aktorkę od zawsze fascynowała otwarta przestrzeń i poczucie wolności, które towarzyszą lataniu samolotem. Marzyła, by spróbować swoich sił w podniebnym zawodzie. Pragnienia aktorki spełniły się na planie programu „Mój Pierwszy Raz”, emitowanego na antenie TVP 2.
0 1 0 0 0 15.06.2005Badania satysfakcji klientów Call Center PolandCall Center Poland przeprowadziła wśród swoich klientów badanie satysfakcji z wykonywanych usług telemarketingowych.
0 1 0 0 0 15.06.2005Nowa kampania wizerunkowa firmy HAIERFirma HAIER, producent i dostawca sprzętu AGD i RTV na rynki światowe, rozpoczyna tegoroczną kampanię bilbordową pod hasłem „Technologia extremalna w AGD”.
0 1 0 0 0 15.06.2005Wielka letnia promocja Austrian Airlines rozpoczęta„Dlaczego tylko marzysz o plaży? Poleć tam” pod tym hasłem dzisiaj rozpoczęła się wielka letnia promocja austriackich linii lotniczych. Promocja, objęła takie kierunki, jak: Lisbona, Malaga, Bangkok, Varadero, Cancun oraz Mauritius.
0 1 0 0 0 15.06.2005Rusza kampania wizerunkowa „Dzień Dobry”DD Media (wydawca bezpłatnej gazety „Dzień Dobry”) rusza z kampanią wizerunkową. Przygotowana przez dział marketingu akcja obejmie outdoor, radiostacje oraz serwisy największych portali.
0 1 0 0 0 15.06.2005ARBOmedia Polska przejmuje Q-NETW dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o., firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET.