0 1 12.05.2009Mindshare i Made in Mind autorami kampanii UNIQAkampanie reklamowe TweetDziałania są kontynuacją zeszłorocznej strategii „UNIQA – ubezpieczenia nowej generacji”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.05.2009Agencja reklamy zewnętrznej City z nową strategiąZ początkiem maja 2009 firma City z Krakowa zakończyła proces wdrażania nowej strategii marketingowej "We explore the city", opracowanej przez Rubikom Strategy&Creation.
0 1 0 0 0 12.05.2009Best Image PR dla TotalSafeW kwietniu 2009 roku poznańska agencja Best Image PR rozpoczęła współpracę z firmą TotalSafe. Planowane działania skupią się na kompleksowej obsłudze PR oraz promocji produktów proponowanych przez firmę: TotalBackup oraz SuperSafe.
0 1 0 0 0 11.05.2009TTI wybrało VanguardPRTobacco Trading International dołączyła do grona klientów VanguardPR - Grupa Adweb. Agencja odpowiadać będzie za działania wizerunkowe firmy.
0 1 0 0 0 11.05.2009Konferencja Fitness & Sport Marketing zakończonaPodczas III Międzynarodowej Konferencji Fitness & Sport Marketing, która odbyła się 8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park, spotkali się przedstawiciele branży fitness.