0 1 0 0 0 13.10.2010Kampania agencji Mediadem nagrodzona w konkursie PRCH Retail AwardsWłocławskie centrum handlowe Wzorcownia otrzymało nagrodę za kampanię otwarcia w kategorii „Marketing” konkursu PRCH Retail Awards. Zintegrowane działania marketingowe i PR wokół tego projektu od samego początku prowadzi warszawska agencja Mediadem Communication. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali, w ramach konferencji PRCH Retail Horizons, odbywającej się 12–13 października.
0 1 0 0 0 13.10.2010Grupa Adweb prowadzi kampanię zintegrowaną dla Jones Lang LaSalleGrupa Adweb prowadzi zintegrowaną kampanię promocyjną dla firmy Jones Lang LaSalle. W promocję nowej wyszukiwarki powierzchni magazynowej – magazyny.pl zostały zaangażowane wszystkie oddziały agencji: Adweb, VanguardPR oraz AdSEO.
0 1 0 0 0 13.10.2010Nowy produkt w ofercie LaSer PolskaZ początkiem października ruszyła sprzedaż nowego produktu lojalnościowego LaSer Polska. Gift Pack to gotowy program kart podarunkowych dostarczany wraz z kartami, zapewniający pełną funkcjonalność i niezależność od lokalnych warunków technologicznych przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 13.10.2010Motive promuje soki TymbarkAgencja reklamowa Motive zajęła się kompleksowym przygotowaniem akcji promującej soki i napoje Tymbark. Loteria pod hasłem „Owocowe Lotto” objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 13.10.2010Hand Made autorem kampanii launchingowej Matricium i MatricianeAgencja Hand Made, we współpracy z Laboratoire Dermatologique Bioderma, przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt zapewniający regenerację skóry – Matricium oraz nową linię kosmetyków przeciw starzeniu się skóry – Matriciane. Kampania prowadzona jest w prasie oraz kanałach BTL.
1 1 0 0 0 13.10.2010Kłopotliwe sytuacje w najnowszej kampanii Coke Zero (wideo)Z początkiem października rozpoczęła się nowa kampania Coca-Cola Zero. Marka inspiruje konsumentów do szukania pozytywnych rozwiązań w sytuacjach, które wydają się beznadziejne. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w mediach społecznościowych, przy czym centrum akcji stanowi strona www.cokezero.pl/ksiegaratunkowa, zintegrowana z profilem marki na Facebooku.
0 1 0 0 0 13.10.2010Infovide-Matrix zmienia strategię i wprowadza nową identyfikację wizualnąFirma doradcza Infovide-Matrix wprowadza nową identyfikację wizualną oraz hasło „Focus on Customer Value” – koncentracja na wartości dla klienta. Zmiana jest związana z wprowadzeniem nowej strategii firmy na lata 2010-2013 oraz nowej obietnicy marki Infovide-Matrix. W projekcie tworzenia obietnicy marki i nowej identyfikacji wizualnej firmę wspierały m.in. Stratosfera, Dragon Rouge i Ipsos.
0 1 0 0 0 13.10.2010Kampania promocyjna Sandomierza dobiega końcaKampania promocyjna Sandomierza rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia. Miasto reklamowało swoje walory turystyczne m.in. na 260 billboardach w siedmiu miastach w Polsce, na popularnych portalach internetowych oraz poprzez programy sponsorowane w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych. Głównym celem kampanii była budowa wizerunku marki Sandomierz (zgodnie z przyjętą strategią promocji miasta) oraz promocja atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych tego miejsca.
0 1 0 0 0 12.10.2010Telewizja Polska rozpoczęła współpracę komercyjną z YouTubeTVP jako pierwszy polski nadawca telewizyjny podpisała ramową umowę o współpracy komercyjnej z YouTube. Poza udostępnianiem materiałów TVP, zawarta umowa określa także zasady zamieszczania reklam przy treściach wideo w kanale Telewizji Polskiej youtube.com/tvp.
1 1 0 0 0 12.10.2010Hand Made odświeża wizerunek serków Bakuś (wideo)Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.