0 1 0 2.06.2011Presspublica otwiera serwis giełdowyPresspublica uruchomiła Parkiet News (parkietnews.com) – płatny serwis agencyjny z informacjami giełdowymi, skierowany do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć stały dostęp do najważniejszych informacji z rynku kapitałowego, szczególnie użytecznych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
0 1 0 2.06.2011Macroscope OMD z firmą SamsoniteDom mediowy Macroscope OMD nawiązał współpracę z firmą Samsonite, producentem akcesoriów i toreb podróżnych.
0 2 2 2.06.2011mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą mBank jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce.
0 1 0 2.06.2011Lifestyle w hipermarkecieTesco wprowadza na rynek własny magazyn lifestyle’owy. Pierwsze wydanie pojawi się w hipermarketach sieci już w poniedziałek. Projekt wydawniczy magazynu realizuje firma wydawnicza Skivak Custom Publishing.
1 1 0 2.06.2011Premiera drugiej reklamy Heinekena (wideo)26 maja Heineken ogłosił premierę drugiego filmu, który stanowi część światowej kampanii reklamowej „Open Your World”. Film nosi tytuł „Date”.
0 1 1 1.06.2011Content marketing w cenniku ZdrowieNetOd czerwca usługi z zakresu content marketingu wchodzą do cennika podstawowego sieci ZdrowieNet. Oferta obejmuje opracowanie artykułów sponsorowanych, artykułów konsultowanych z lekarzem oraz produkcję poradnikowych materiałów filmowych.
0 1 0 1.06.2011Targi turystyczne reklamowane w Warszawie i w serwisach zagranicznychRozpoczęła się kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się 22–24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Billboardy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach.
3 4 0 1.06.2011Kampania promocyjna kandydatury Gdańska i Trójmiasta jako Europejskiej Stolicy Kultury (wideo)Niemal 90 organizacji pozarządowych, firm, instytucji kultury, uczelni i mediów. Jeden prosty komunikat: „Wspieramy starania Gdańska i Metropolii o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku”. Rusza kampania promocyjna Gdańsk 2016. Jej celem jest pokazanie, że Europejska Stolica Kultury to projekt, który łączy ze sobą różne środowiska. Swoje poparcie wyraziły między innymi największe media w regionie.
1 1 0 1.06.2011Liberty Direct promuje płatność kartą (wideo)Z początkiem czerwca rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do jednorazowej płatności kartą kredytową, która premiowana jest 5-procentową zniżką na polisy.
0 1 0 1.06.2011Ekologiczna jazda na billboardach1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa promująca ekojazdę. Plakat eksponowany na tablicach wybrany został w otwartym konkursie. Zwyciężyła praca autorstwa Pauliny Kosmy. Organizatorem przedsięwzięcia jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa.