0 1 0 0 0 28.02.2007„Gazeta Wyborcza” wśród najpiękniejszych gazet świata„Gazeta” zdobyła prestiżowe wyróżnienie w międzynarodowym konkursie grafiki prasowej Best of Newspaper Design 2007 organizowanym przez światowe stowarzyszenie Society for News Design - poinformowali we wtorek organizatorzy.
0 1 0 0 0 28.02.2007Złap Pepsi na mieście26 lutego br. na ulice Warszawy, Poznania i Krakowa wyjechały kolorowe Smarty z logo Pepsi. Ubrani w stroje Pepsi młodzi ludzie, rozdają rówieśnikom kolorowe naklejki i puszki z napojami. Cała akcja potrwa do 4 marca br.
0 1 0 0 0 28.02.2007Specjaliści doradzą, jak pozbyć się toksyn z organizmuW ramach II edycji programu „Uwolnij się od toksyn” od 6 marca do końca kwietnia br. będzie działać infolinia dietetyczna.
0 1 0 0 0 28.02.2007„Rajdy” Citroena spod pióra Novimedia CPNovimedia Custom Publishing rozwija współpracę z Citroen Polska. Tym razem agencja znana z kompleksowych rozwiązań wydawniczych, powróciła do swoich korzeni PR i rozpoczęła obsługę medialna związaną ze startami Citroena w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata (WRC) w sezonie 2007.
0 1 0 0 0 28.02.2007Skoda i Peppermint dla IV edycji „Szkoły Auto”Pod hasłem „Opanuj sztukę bezpiecznej jazdy” w piątek 23 lutego ruszyła IV edycja programu „Szkoła Auto” – Szkoła Bezpiecznej Jazdy, której twórcą i głównym sponsorem jest Skoda Auto Polska. Szkoła Auto to pierwsza profesjonalna szkoła doskonalenia jazdy w Polsce. Tegoroczna edycja projektu przyniosła wiele zmian m.in. strategii komunikacji programu, formuły programów telewizyjnych oraz charakteru strony internetowej. Za strategię komunikacji oraz obsługę programu „Szkoła Auto” w zakresie działań ATL oraz BTL, a także PR i eventów odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.
0 1 0 0 0 28.02.2007Ecco wybiera EMLab i Goodwill PRDwie agencje z grupy Mothership – agencja Goodwill PR Services oraz agencja experiential marketing EMLab wspólnie zrealizowały projekt dla producenta obuwia firmy ECCO. W warszawskiej Galerii Mokotów otworzył się właśnie ECCO Kids Shop - pierwszy na świecie sklep z obuwiem wyłącznie dla dzieci.
0 1 0 0 0 27.02.2007„Bezpiecznie. W Drogę!!” Z Advanced PRAgencja ADVANCED PR rozpoczyna realizację Programu Społeczno-Edukacyjnego „Bezpiecznie. W Drogę!” dla firmy Continental Opony Polska. „Bezpiecznie. W Drogę!” jest akcją społeczno-edukacyjną, której celem jest promocja bezpieczeństwa podróży autokarowych dzieci i młodzieży.
0 1 0 0 0 27.02.2007Nadchodzą czasy odpowiedzialnościMarketing odpowiedzialny społecznie to przyszłość komunikacji marketingowej oraz całościowego myślenia o biznesie. Na niedawnej konferencji Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA międzynarodowe grono ekspertów dyskutowało, jak prowadzić działania CSR w sposób skuteczny dla celów biznesowych firmy. Konferencja IAA została zorganizowana w ramach Dnia Specjalnego Impactor 2007. Wzięli w niej udział eksperci ds. CSR z Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec, a także przedstawiciele firm prowadzących takie działania (Danone, TVP).
0 1 0 0 0 27.02.2007Carrefour Polska sponsorem tytularnym Półmaratonu WarszawskiegoCarrefour Polska podpisał umowę sponsoringową z Fundacją „Maraton Warszawski”. Przez najbliższe trzy lata Carrefour będzie sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego. Najbliższa edycja imprezy odbędzie się w stolicy 25 marca 2007 roku.
0 1 0 0 0 27.02.2007INTERNET- Tydzień reklamowy 8/2007Miniony tydzień, zgodnie z naszymi prognozami, nie cechował należał do szczególnie aktywnych reklamowo. Porównując go jednak z analogicznym okresem w ubiegłym roku, możemy zaobserwować znaczny wzrost liczby emitowanych reklam. Tak dynamiczny rozwój rynku pozwala w nawet mniej aktywnym dla reklamodawców czasie, wybrać co najmniej kilka nowych, istotnych i ciekawych kampanii.