Mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach – badanie zakupów online (Gemius) - Marketing przy Kawie
Mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach – badanie zakupów online (Gemius)
  • 0
  • 2
16.01.2014

Mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach – badanie zakupów online (Gemius)

Ponad 16 mln polskich internautów odwiedza strony oferujące zakupy w Sieci. To prawie o jedną piątą więcej niż przed rokiem. Wśród mężczyzn najpopularniejsze są aukcje internetowe, wśród kobiet e-sklepy – wynika z analizy firmy badawczej Gemius.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

domksiazki.com.pl/podrecz

11 lat temu

Zakupy

To tyko potwierdza że coraz więcej ludzi ufa sklepom internetowym i ten rynek rośnie, a duże rozdrobnienie w najbliższych latach będzie ulegać konsolidacji przez większych graczy...

16 stycznia 2014