0 1 8.09.2008Media Concept dla marki Królewskiereklama zewnętrzna TweetDom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię reklamową piwa Królewskie, pod hasłem „Szalik”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.09.2008I Forum Polskiego ProduktuJesienią Gdańsk będzie gospodarzem niezwykłego wydarzenia. Top managerzy i prezesi największych polskich firm spotkają się po to, żeby wspólnie zastanowić się co można jeszcze zrobić dla rozwoju polskich produktów. Ojcowie sukcesu rodzimych marek, wizjonerzy, którzy odnieśli sukces po raz kolejny staną przed poważnym wyzwaniem; Jak podnieść samoocenę Polaków tak żeby z dumą używali polskich marek i polecali je innym.
0 1 0 0 0 8.09.2008Agencja Smolar zorganizowała konkurs dla marki Tchibo9 września w marketach sieci Selgros ruszył konkurs przygotowany przez Agencję Smolar dla marki Tchibo Family. Do zdobycia jest ponad 30 cennych nagród, a główna wygrana to Opel Corsa.
0 1 0 0 0 8.09.2008Zmiana wizerunku Domu Kredytowego NotusZmiana logo, rebranding oddziałów, wymiana materiałów informacyjnych oraz całkowicie nowa kreacja w komunikacji marketingowej to najważniejsze elementy liftingu wizerunku Domu Kredytowego Notus. Pierwsze zmiany widoczne będą już od września.
0 1 0 0 0 8.09.2008Albedo dla marki OwocudoMarwit zdecydował się na kampanię wizerunkową swoich nowych soków typu smoothie – Owocudo. Przetarg wygrała poznańska agencja Albedo, która odpowiedzialna jest za strategię pozycjonowania i komunikacji Owocudo.