McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻ - Marketing przy Kawie
McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻ
  • 0
  • 1
19.10.2007

McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała kampanię dla Banku BGŻ, promującą nową lokatę inwestycyjną opartą o koszyk walutowy czterech krajów. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej lokacie i jej warunkach a tym samym zachęcenie do jej założenia. Kampania rozpoczęła się 10 października i potrwa do 26 października 2007 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2007