0 1 0 0 0 23.02.2005Polskie Pejzaże – promocyjne zestawy kawy mielonej Primy Finezji!Z końcem lutego Przedsiębiorstwo Prima SA wprowadza atrakcyjne zestawy promocyjne kawy mielonej Primy Finezji. Do nabycia dwa opakowania kawy mielonej Primy Finezji po 250 g wraz z jednym z trzech kubków z serii Polskie Pejzaże.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowość Acxiom na targach w LondynieAcxiom Corporation wprowadza międzynarodowy system segmentacji konsumentów, który zwiększy możliwości obsługi globalnych klientów firmy.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowy BiznesNet.plBiznesNet.pl - pierwszy polski portal poświęcony najnowszym technologiom i jeden z czołowych portali internetowych dla przedsiębiorców odświeża swój wizerunek. Zmiana layoutu jest związana z poszerzeniem tematyki portalu - ma być bardziej przejrzyście i przyjaźnie użytkownikom.
0 1 0 0 0 22.02.2005Euro RSCG Warsaw dla PeugeotaAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer objęte są teraz 4 - letnią gwarancją, potwierdzającą ich niezawodność. Wiąże się to również z mniejszymi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej i zwiększaniem zysku.
0 1 0 0 0 22.02.2005Bez kobiet nie byłoby sztuki…Kobiety od dawna wiedzą, co jest dla nich dobre i zgodnie z właściwą sobie intuicją, umiejętnie wcielają tę wiedzę w życie. Otwarte na wyzwania, odważne i świadome dopisują światu to, co w nim piękne. Od wieków są inspiracją dla tych, którzy stają się bohaterami. Dzięki kobietom świat zna takich artystów jak: Picasso, Van Gogh, Klimt, Manet...
0 1 0 0 0 22.02.2005Raport Clearswift – Spam w styczniuOd 20 miesięcy analitycy Clearswift analizują wiadomości pocztowe docierające do 20 milionów użytkowników. Na ich podstawie co miesiąc publikowane są raporty “Spam Index”. Najnowszy raport “Spam Index” zawieraja podsumowanie i tendencje spamu w styczniu 2005 roku.
0 1 0 0 0 22.02.2005„Biblia brandingu” teraz w Polsce!Na początku lutego podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska miała miejsce premiera pierwszego polskiego albumu Superbrands, nazwanego przez światowe media „biblią brandingu”.
0 1 0 0 0 22.02.2005Wizard kreuje powrót japońskiej pieknościAgencja Reklamowa Wizard ponownie prowadzi kampanię Liany - samochodu rodzinnego marki Suzuki. Odświeżona Liana wyprzedza pory roku i już teraz urzeka miasto promiennymi barwami. Obraz kobiety o azjatyckiej urodzie ukrytej wśród kwiatów forsycji, energetyzująca kolorystyka i hasło „Japan Beauty” prezentuje Lianę jako obiekt pożądania.
0 1 0 0 0 22.02.2005Ad.local – lokalne dotarcie w sieci Ad.netSieć reklamy internetowej Ad.net wprowadza nowy produkt – ad.local – pakiety gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym wyłącznie w określonych województwach i głównych ośrodkach miejskich.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowe oblicze serwisu Durex.plW rok 2005 durex.pl wkroczył w pięknym stylu. Stary serwis ustąpił miejsca nowej, ulepszonej i odmienionej wersji, przygotowanej przez Zentropy Partners.