Marki i celebryci – nowa usługa Millward Brown SMG/KRC i MSL Warsaw
  • 0
  • 1
13.07.2012

Marki i celebryci – nowa usługa Millward Brown SMG/KRC i MSL Warsaw

CeMMa (Celebrity Matching & Marketing) ma zapewnić optymalny dobór celebrytów i marek. Usługa ta jest wspólną inicjatywą instytutu Millward Brown SMG/KRC oraz agencji MSL Warsaw w ramach Creative Communication Cluster i łączy w sobie kompetencje badawcze z komunikacyjnymi. Nowa usługa opiera się na badaniu wizerunku znanych osób oraz ocenie potencjału dopasowania ich do konkretnych marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wea

12 lat temu

DBI?

Taka nasza skromniejsza wersja Davie Brown Celebrity Index? :)))

13 lipca 2012