Marketingowe wyzwanie roku 2012: raport
  • 0
  • 3
9.01.2012

Marketingowe wyzwanie roku 2012: raport

Najnowsze wydanie „State of Marketing Measurement Report”, przeprowadzone przez firmę Ibyphone, nie pozostawia złudzeń co do pomiaru efektywności działań marketingowych firm. Pomimo tego, że 80% przebadanych marketerów deklaruje, iż ich działania będą mierzalne, to tylko niecałe 30% potrafi oszacować ich skuteczność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maciex

12 lat temu

Niewiadoma ?

Przecież tendencja się już ustaliła i to od początku roku. Kredyty ciężej dostać ze względu na zdolność, ale tanieją nieruchomości zatem nie trzeba tyle brać. Dostałam kredyt z początkiem nowego roku przez money expert w banku z żubrem pani doradca powiedziała, że jest teraz media przebijają balon który sam napompowały. coś w tym jest :D

9 stycznia 2012