„Marketing medialny”
  • 0
  • 1
27.04.2010

„Marketing medialny”

Czym jest produkt medialny? Jak zorganizować sprawną dystrybucję środków przekazu? Co wpływa na cenę mediów oraz w jaki sposób wypromować ofertę przedsiębiorstwa medialnego? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w książce „Marketing medialny”, autorstwa dr Anny Jupowicz-Ginalskiej. Najnowsza publikacja Wydawnictwa Difin właśnie ukazała się na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2010

Kampania reklamowa Briggs & Stratton

Agencja Mediaocean przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową marki Briggs & Stratton – amerykańskiego producenta silników spalinowych do kosiarek. Kampania zaplanowana do końca bieżącego roku wykorzystuje nie tylko prasę, telewizję, Internet czy outdoor, ale i inne, nietypowe formy przekazu. Umowa o współpracy została podpisana w lutym br. i obejmuje kompleksową obsługę marketingową i PR do końca 2010 roku.