Mała pigułka na wielkim ekranie
  • 0
  • 1
27.04.2010

Mała pigułka na wielkim ekranie

30 kwietnia br., w ramach ogólnopolskiej kampanii z okazji 50-lecia pigułki antykoncepcyjnej, w wybranych Multikinach w Polsce rozpocznie się akcja edukacyjna pod hasłem „Nowoczesna antykoncepcja”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2010

Kampania reklamowa Briggs & Stratton

Agencja Mediaocean przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową marki Briggs & Stratton – amerykańskiego producenta silników spalinowych do kosiarek. Kampania zaplanowana do końca bieżącego roku wykorzystuje nie tylko prasę, telewizję, Internet czy outdoor, ale i inne, nietypowe formy przekazu. Umowa o współpracy została podpisana w lutym br. i obejmuje kompleksową obsługę marketingową i PR do końca 2010 roku.