Marka Tarczyński w nowej odsłonie
  • 0
  • 1
20.09.2010

Marka Tarczyński w nowej odsłonie

Tarczyński SA, polski producent wyrobów wędliniarskich i lider w produkcji kabanosów, zmienił dotychczasowe logo. To jeden z pierwszych etapów strategii odświeżenia wizerunku marki, która wkrótce obchodzić będzie 20. urodziny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2010

Click5 zmienia nazwę

Gong – tak brzmi nowa nazwa, pod którą działać będzie agencja kreatywna znana dotychczas jako click5. Zmiana ma charakter strategiczny: agencja od kilku lat konsekwentnie rozwija się w kierunku dostarczania rozwiązań komunikacyjnych, które nie ograniczają się wyłączne do jednego medium. Dla takich klientów jak Unilever, Aviva czy Maspex Wadowice realizuje kampanie, których bazą są działania interaktywne, ale obejmują swoim zasięgiem również telewizję, radio, prasę, outdoor czy ambient marketing.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2010

Konkurs IAB Polska i SGH dla młodych znawców marketingu internetowego

Od 20 września magistranci, którzy za temat prac wybrali marketing internetowy, mogą zgłaszać je do konkursu organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową. Do wygrania: indeks na studia podyplomowe z marketingu internetowego w warszawskiej SGH, iPad dla zwycięzcy i promotora, a także płatne praktyki w czołowych firmach branży internetowej.