0 1 0 0 0 23.09.2010IRR dla Castrol Polska„Wytypuj i wygraj” to hasło nowej kampanii reklamowej olejów Castrol. Adaptacja jesiennej strategii, nawiązującej do rajdów WRC, została przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy.
0 1 0 0 0 23.09.2010Współpraca On Board PR z Adamed Consumer HealthcareOn Board PR Ecco Network wspiera wprowadzenie trzech nowych marek spółki Adamed Consumer Healthcare.
0 1 0 0 0 23.09.2010Liberty Direct: nominacja do Effie 2010Kampania „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej – do 7 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystująca symbol marki – Statuę Wolności – została przygotowana przy współpracy z agencjami Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.
0 1 0 0 0 23.09.2010Marina, Marcin Prokop i Need for Speed Hot Pursuit22 września o godz. 11:30 na Palcu Teatralnym w Warszawie odbył się happening zapowiadający premierę gry Need for Speed Hot Pursuit. Znany prezenter telewizyjny Marcin Prokop oraz wschodząca gwiazda muzyki GlamPop – Marina zostali ambasadorami najnowszego tytułu z portfolio Electronic Arts, gry wyścigowej Need for Speed Hot Pursuit. Z okazji ogłoszenia premiery gry na Placu Teatralnym w Warszawie został zorganizowany policyjny pościg.
0 1 0 0 0 23.09.2010Pokaz reklam laureatów Cannes Lions w Multikinie (Warszawa)30 września o godzinie 19:00 w kinie Multikino Złote Tarasy odbędzie się pokaz reklam i kampanii nagrodzonych na 57. Festiwalu Reklamowym Cannes Lions. Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z Multikinem.
0 1 0 0 0 23.09.2010Martini wyróżnione tytułem Superbrand PolskaMiędzynarodowa organizacja Superbrands Ltd. po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek marka Martini po raz drugi została wyróżniona tytułem Superbrand Polska.
1 1 0 0 0 23.09.2010Promocja serialu „Magia kłamstwa” Fox LifePremiera serialu „Magia kłamstwa” w stacji Fox Life zaplanowana jest na 3 października. Ekranową nowość poprzedza kampania promocyjna w Internecie i prasie telewizyjnej.
0 1 0 0 0 23.09.2010Która potencjalna stolica kultury najlepiej wypada w mediach?Spośród kandydatów do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 największą uwagę mediów skupia Toruń – zbadał Press-Service Monitoring Mediów. Również ta kandydatura budzi najwięcej emocji – aż 10% publikacji miało wydźwięk negatywny, a 19% pozytywny. Druga w klasyfikacji ilościowej uplasowała się ze znaczącą stratą Łódź, a trzecie Katowice. Zupełnie inaczej wygląda zestawienie liczby publikacji w prasie ogólnopolskiej. Prowadzi Łódź, a za nią Warszawa oraz Gdańsk.
0 1 0 0 0 23.09.2010Wspólna kampania serwisowa Castrol i BMWRadość z jazdy nie musi maleć z wiekiem – to nazwa kampanii serwisowej, która 22 września rozpoczęła się w autoryzowanych serwisach BMW.
0 1 0 0 0 22.09.2010Magnifico na NewConnect6 września 2010 r. na alternatywnym rynku NewConnect zadebiutowała agencja public relations magnifiCo SA,