Marka Bosman promowana przez piłkarzy Pogoni Szczecin
  • 0
  • 2
23.03.2015

Marka Bosman promowana przez piłkarzy Pogoni Szczecin

W połowie marca rozpoczął się kolejny etap kampanii outdoorowej piwa Bosman (Carlsberg Polska) „Moje życie. Moja pasja”. Do udziału w niej zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk reprezentujący klub piłkarski Pogoń Szczecin, którego marka jest sponsorem od 2004 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2015

„Polska na wakacjach, czyli o promocji miejsc oczami turystów” – badanie SW Research i VMG PR

Klasyczna reklama w mediach coraz bardziej traci na znaczeniu, jeśli chodzi o wybór kierunków wakacyjnych wyjazdów. Tylko 6% respondentów twierdzi, że tego typu promocja daje wymierne efekty. Jednocześnie 34% badanych ufa w tym względzie rekomendacjom znajomych. Takie są niektóre wnioski z badania SW Research i VMG PR „Polska na wakacjach, czyli o promocji miejsc oczami turystów”.