0 1 24.04.2009Maj nad Motławąmarketing polityczny i miejsc TweetGdańska Organizacja Turystyczna przygotowała ofertę „Gdańsk&Love”, zachęcającą do odwiedzenia miasta.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54949 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.04.2009Goodyear rozpoczął przegląd agencji reklamowychGoodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica.
0 1 0 0 0 24.04.2009SaltPepper Brand Design rozpoczyna współpracę z agencją Maison Dom BadawczyAgencja brandingowa SaltPepper Brand Design nawiązała partnerską, strategiczną współpracę z agencją Maison Dom Badawczy. Współpraca dotyczyć będzie głównie zastosowania projektów badawczych w procesie projektowania opakowań oraz elementów identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 24.04.2009Przemyśl wprowadza do obiegu własną walutęZ okazji 620-lecia odnowienia Praw Miejskich urząd miasta w Przemyślu wprowadzi do obiegu lokalny dukat pod nazwą Półgrosz Przemyski. Nowa waluta zostanie zaprezentowana po raz pierwszy w czasie Podkarpackiego Jarmarku Turystycznego, który odbędzie się w Przemyślu w pierwszy weekend maja.
0 1 0 0 0 24.04.2009Projekt "Łódź Miasto Festiwali" nagrodzonyAgencja Telma Group Communications zdobyła główną nagrodę w konkursie „Mocni Wizerunkiem”. Jury złożone z doświadczonych praktyków public relations doceniło projekt społeczny „Łódź Miasto Festiwali”.