Magazyn „Warsaw Point” ogłasza nominacje do „Warszawskich Puent 2006” - Marketing przy Kawie
Magazyn „Warsaw Point” ogłasza nominacje do „Warszawskich Puent 2006”
  • 0
  • 1
2.08.2006

Magazyn „Warsaw Point” ogłasza nominacje do „Warszawskich Puent 2006”

Rusza pierwsza edycja prestiżowego, warszawskiego plebiscytu – „Warszawskie Puenty 2006”. 2 sierpnia, podczas konferencji prasowej, która odbyła się w restauracji „U Fukiera”, zostały ogłoszone nominacje do tych nagród. Pomysłodawcą plebiscytu jest magazyn „Warsaw Point”, wydawany przez Platformę Mediową Point Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2006

Rusza kampania preparatu Verdin

1 sierpnia ruszyła kampania reklamowa, promująca wśród konsumentów nowy preparat US Pharmacia na dolegliwości wątrobowe – Verdin. Verdin to innowacyjny preparat stworzony ze skoncentrowanych wyciągów naturalnych, wyróżniający się skutecznością i szybkością działania. Przeznaczony jest dla osób odczuwających dolegliwości wątrobowe wynikające z nieprawidłowego odżywiania, problemów trawiennych lub z powodu nadużywania alkoholu.

1 sierpnia 2006