Agencja JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska - Marketing przy Kawie
Agencja JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska
  • 0
  • 1
1.08.2006

Agencja JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska

Na początku czerwca Agencja Promocji JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2006

Plecione weekendy – druga odsłona kampanii Heyah

W sierpniu w mediach pojawi się druga odsłona kampanii Heyah komunikująca wakacyjną ofertę Plecione weekendy. Celem kampanii jest poinformowanie przyszłych użytkowników Heyah o specjalnej ofercie, dzięki której będą mogli korzystać w letnie weekendy z darmowych połączeń do Heyah. W Plecionych weekendach, nowi użytkownicy, którzy w sierpniu (1-31.08) aktywują kartę SIM Heyah i w ciągu trzech dni od aktywacji doładują jednorazowo konto kwotą 50 złotych, otrzymują w każdy weekend 8 darmowych godzin na rozmowy z innymi użytkownikami Heyah. Dla obecnych użytkowników, którzy w lipcu nie skorzystali z przygotowanej dla nich oferty, Heyah nadal proponuje Magiczne doładowanie – przy doładowaniu jednorazowym 50 złotych otrzymają pakiet 200 darmowych minut wymiennych na 12 000 SMSów.