0 1 1.08.2006Agencja JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polskafirmy TweetNa początku czerwca Agencja Promocji JET rozpoczęła współpracę z Nestle Waters Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.08.2006Bosman sponsorem XII Festiwalu Słowian i WikingówW dniach 4-6 sierpnia, wyspa Wolin stanie się areną niezwykłego wydarzenia – XII-go Festiwalu Słowian i Wikingów „Wolin-Jömsborg-Vineta” 2006. To wielkie, barwne i jedyne w swoim rodzaju widowisko, już od jedenastu lat wspierane jest przez Bosman Browar Szczecin – obecnie głównego sponsora imprezy.
0 1 0 0 0 1.08.2006Interaktywna redakcja Apeiron MagazineInternetowe pismo Apeiron Magazine (www.apeironmag.pl) oficjalnie uruchomiło w tym tygodniu dwa nowe projekty – blog redakcyjny i interaktywną powieść.
0 1 0 0 0 1.08.2006Plecione weekendy – druga odsłona kampanii HeyahW sierpniu w mediach pojawi się druga odsłona kampanii Heyah komunikująca wakacyjną ofertę Plecione weekendy. Celem kampanii jest poinformowanie przyszłych użytkowników Heyah o specjalnej ofercie, dzięki której będą mogli korzystać w letnie weekendy z darmowych połączeń do Heyah. W Plecionych weekendach, nowi użytkownicy, którzy w sierpniu (1-31.08) aktywują kartę SIM Heyah i w ciągu trzech dni od aktywacji doładują jednorazowo konto kwotą 50 złotych, otrzymują w każdy weekend 8 darmowych godzin na rozmowy z innymi użytkownikami Heyah. Dla obecnych użytkowników, którzy w lipcu nie skorzystali z przygotowanej dla nich oferty, Heyah nadal proponuje Magiczne doładowanie – przy doładowaniu jednorazowym 50 złotych otrzymają pakiet 200 darmowych minut wymiennych na 12 000 SMSów.
0 1 0 0 0 1.08.2006Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną edycję kampanii „Woda” dla PAHSaatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej III edycję kampanii „Woda”, której celem w tym roku jest zebranie pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji oraz informowanie odbiorców o skali problemu, zwłaszcza w Afryce.