Luksja Care Pro Oils promuje nowe warianty żeli pod prysznic (wideo)
  • 1
  • 1
20.01.2017

Luksja Care Pro Oils promuje nowe warianty żeli pod prysznic (wideo)

Od 20 stycznia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania potrwa do 19 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

20 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2017

Przez jakie urządzenia mobilne Polacy łączyli się z Internetem w 2016 r.? Badanie Gemiusa

W 2016 r. telefony i tablety Samsunga były urządzeniami mobilnymi najczęściej używanymi podczas odwiedzin na polskich stronach WWW. Ponad 1/3 odsłon została wykonana właśnie na sprzęcie tej firmy – wykazały analizy firmy Gemius. Największy, niemal dwuipółkrotny wzrost nastąpił jednak w liczbie odsłon wykonywanych z urządzeń Huawei, które w krótkim czasie zrównały się z takimi markami, jak LG czy Sony.