Luksja Care Pro Oils promuje nowe warianty żeli pod prysznic (wideo)
  • 1
  • 1
20.01.2017

Luksja Care Pro Oils promuje nowe warianty żeli pod prysznic (wideo)

Od 20 stycznia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania potrwa do 19 lutego.

Komunikacja dotyczy całej linii żeli pod prysznic, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. Kampanii towarzyszy hasło „Luksja. Twoja skóra to pokocha”.

Marka zmieniła również wygląd opakowań całej linii, w tym widniejące na nich logo. Dotychczasowy fioletowy znak Luksji na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce: złotej w wypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzednie logo wykorzystywane było od 2013 r.

  • Kreacja i produkcja spotu: Change
  • Kampania w mediach społecznościowych: Feno
  • Zakup mediów: OMD
  • Public relations: Tailor Made PR

20 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2017

Przez jakie urządzenia mobilne Polacy łączyli się z Internetem w 2016 r.? Badanie Gemiusa

W 2016 r. telefony i tablety Samsunga były urządzeniami mobilnymi najczęściej używanymi podczas odwiedzin na polskich stronach WWW. Ponad 1/3 odsłon została wykonana właśnie na sprzęcie tej firmy – wykazały analizy firmy Gemius. Największy, niemal dwuipółkrotny wzrost nastąpił jednak w liczbie odsłon wykonywanych z urządzeń Huawei, które w krótkim czasie zrównały się z takimi markami, jak LG czy Sony.

Reklama
Reklama