0 2 0 0 0 18.01.2017Plakat Antyradia satanistyczny? W Rzeszowie zniknął z autobusówRozpoczęta 27 grudnia kampania outdoorowa Antyradia „We mnie jest rock” nie wszystkim przypadła do gustu. Jak podaje rozgłośnia, niektórzy mieszkańcy Rzeszowa uznali ją za satanistyczną i zażądali usunięcia kreacji.
0 1 0 0 0 18.01.2017Nairobia – od nowego roku cztery marki zamiast dwóchOd nowego roku zmienia się organizacja w agencji Nairobia. Funkcjonować będą teraz 4 marki wyspecjalizowane w konkretnych obszarach.
1 1 0 0 0 18.01.2017Ikea promuje meble i dodatki do urządzania sypialni (wideo)Sypialnia – tam zasypiamy i budzimy się. W rozpoczętej właśnie kampanii Ikea przekonuje, że możemy urządzić to pomieszczenie tak, by co rano wstawać jak nowo narodzeni.
1 1 0 0 0 18.01.2017Ada Fijał w kampanii marki Bioliq (wideo)Aktorka i piosenkarka Ada Fijał wystąpi w reklamie intensywnego serum rewitalizującego Bioliq (Aflofarm). Kampania z jej udziałem ruszyła 18 stycznia.
0 2 0 0 0 18.01.2017Milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej – badanie MECO kilka procent skrócił się czas oglądania telewizji przez milenialsów z rynków regionu CEE. Jak pokazuje analiza MEC, spadki czasu oglądania są mocno skorelowane z rozwojem subskrypcyjnych serwisów na życzenie.
2 1 0 0 0 18.01.2017Netia promuje ofertę dla małych firm (audio)16 stycznia ruszyła kampania reklamowa usług Netii dla małych firm. Działania mają zasięg ogólnopolski. Prowadzone są głównie w radiu oraz Internecie.
0 1 0 0 0 18.01.2017Rusza Creative House – zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla agencji badawczych Kantar w PolsceKantar Insights w Polsce tworzy Creative House. Będzie to zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla zespołów badawczych Kantar Millward Brown i Kantar TNS.
1 1 0 0 1 18.01.2017„Dobra kawa, dobry burger czy FHOlerę dobry uczynek?” – Fundacja Hospicjum Onkologiczne prosi o wsparcie (wideo)Co chcesz za 18,60 zł? Dobrego burgera, dobrą kawę czy samo dobro? – pyta Fundacja Hospicjum Onkologiczne. Co można za taką kwotę i co dobrego dzieje się dzięki darczyńcom, pokazuje spot organizacji.
0 2 0 0 0 18.01.2017Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji – analiza CodemediaMarką najaktywniejszą reklamowo w telewizji w 2016 r. był Lidl (GRP 70 143) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Orange, zeszłoroczny lider zestawienia marek mających ponad 20 000 GRP, spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent – T-Mobile, który zdecydowanie zwiększył aktywność w minionym roku (+76%).
6 1 0 0 0 17.01.2017„YouTube Ads Leaderboard 2016” – najpopularniejsze reklamy na YouTube (wideo)YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski i całej Europy. Niekwestionowanym zwycięzcą polskiego rankingu jest Allegro – zajęło wszystkie 3 miejsca na podium. Film „English for beginners” tej marki znalazł się również w europejskim podsumowaniu.