0 1 0 0 1 24.06.2005CowParade Warsaw 2005Rozpoczęła się największa wystawa sztuki publicznej CowParade Warsaw 2005. W nocy z czwartku na piątek na ulice miasta wyszło ponad 50 artystycznych krów. Pozostałe dołączą do stada w najbliższy weekend. Wystawa odbywa się dzięki wsparciu Banku BPH, jej mecenasa oraz dzięki pomocy Biura Promocji Miasta Urzędu m.st. Warszawy. Organizatorem CowParade Warsaw 2005 jest agencja public relations Sensors (Euro RSCG).
0 1 0 0 0 24.06.2005MegaFota z Koncertowego lataCyklowi dwudziestu letnich koncertów, odbywających się w najpopularniejszych kurortach Polski pod nazwą „Koncertowe lato” towarzyszyć będzie akcja „MegaFota”, organizowana przez INTERIA.PL.
0 1 0 0 0 24.06.2005Zaktualizowane badania efektywności Cityboard MediaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zaktualizowała badania efektywności, które na zlecenie firmy, przygotował Instytutu Badawczy GfK Polonia. Instytut Badawczy GfK Polonia przeprowadził badania pod koniec 2004 r., następnie opracował i przekazał Cityboard Media. Od czerwca uaktualnione dane funkcjonują w systemie narzędzi planerskich firmy. Cityboard Media systematycznie dba o aktualizację wszystkich swoich narzędzi, na podstawie których planuje w sposób kompleksowy kampanie reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 24.06.2005Zmiany w serwisie informacyjnym Onet.plOnet.pl zmodyfikował swój serwis informacyjny. Największy polski portal proponuje nową formę i strukturę serwisu, w pełni wykorzystującą szerokopasmowy dostęp do sieci, a tym samym nowe, rewolucyjne możliwości przekazu.
0 1 0 0 0 24.06.2005Letnia oferta Broker FMW okresie letnim Broker FM proponuje specjalną wakacyjną ofertę cennikową - w radiu RMF FM i Pakiecie RMF Active.
0 1 0 0 0 24.06.2005Kielce Metrostolicą PolskiW plebiscycie przeprowadzonym w dniach 30 maja - 23 czerwca na łamach dziennika „Metro" pn. "Barometr Dumy Polskich Miast", w którym szukaliśmy wraz z naszymi czytelnikami METROstolicy Polski, zwyciężyły Kielce.
0 1 0 0 0 24.06.2005Harnaś sponsoruje „Magiczne Lato z radiem”Od 25 czerwca do 21 sierpnia w osiemnastu miastach na terenie całego kraju odbędzie się cykl plenerowych imprez „Lata z Radiem”. Po raz kolejny sponsorem eventu jest HARNAŚ.
0 1 0 0 0 24.06.2005Just poluje dla VWJust prowadzi kampanię promującą wejście nowego modelu VW POLO na polski rynek.
0 1 0 0 0 23.06.2005Wernisaż wystawy projektów „Woda w mieście /plaża w mieście”23 czerwca na Płocie Elektrociepłowni Powiśle przy BUW odbędzie się wernisaż „Woda w mieście /plaża w mieście”. Partnerem wystawy jest Program Pozytywne Miasto Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 23.06.2005Boomerang Team zbiera nagrodyAgencja event marketingowa Boomerang Team została uhonorowana dwoma statuetkami w V edycji Konkursu Mazur. Boomerang Team otrzymał nagrodę Top Warmii i Mazur w kategorii najlepsza firma oraz Top Roku, przyznany firmie za wybitne osiągnięcia. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 20 czerwca 2005r. podczas uroczystej gali w Filharmonii Olsztyńskiej.