Logo polskiej firmy Comarch na koszulkach francuskich piłkarzy
  • 0
  • 1
13.01.2012

Logo polskiej firmy Comarch na koszulkach francuskich piłkarzy

Comarch, polski producent oprogramowania IT, został partnerem francuskiego klubu piłki nożnej – AS Nancy-Lorraine.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

alekk

12 lat temu

Strategia promocji poprzez sport

W mojej opinii świetny pomysł, aby zaistnieć na rynku. Skoro tradycyjne formy reklamy tracą skuteczność warto promować się w inny sposób. Comarch chcąc zaistnieć na rynku niemieckim był sponsorem HSV. Teraz pora na Francję. W Polsce temat sponsoringu piłki klubowej jest ciągle niedoceniany. A niedługo maszyna nabierze prędkości i trudno będzie do niej już wskoczyć.

13 stycznia 2012